Dominējošākais - 23cm klīrenss ir augstākais savā segmentā
Komfortablākais - piekare, kāda nav nevienam sava segmenta auto un nolīdzina ceļa nelīdzenumus un bedres
Ietilpīgākais - līdz 720 L bagāžas nodalījums ir lielākais savā segmentā
Modernākais - 19 vadītāja atbalsta tehnoloģijas
Plašākās izvēles iespējas- 30 krāsu kombinācijas, sniedz tādas iespējas, kā neviens cits sava segmenta konkurents
Modulārākais - 3 individuāli regulējami un nolokāmi aizmugurējie sēdekļi
Uzlāde no elektroapgādes tīkla mājās vai ceļā ļaus jums pilnībā uzlādēt akumulatoru mazāk nekā 2 stundu laikā. Jūs varat programmēt un ieplānot uzlādi automašīnas skārienekrānā vai lietotnē MyCitroën, lai veiktu uzlādi tad, kad elektroenerģija ir lētāka.
Jaunais C5 Aircross Hybrid ir aprīkots ar intuitīvām savienojamības sistēmām, kas sniedz iespēju attālināti veikt kontroli pār automašīnu, izmantojot viedtālruni ar vienkāršu un intuitīvu saskarni.
Connect Play piedāvā iespēju izveidot savienojumu ar Apple Carplay un Android Auto, sniedzot iespēju sinhronizēt viedtālruni ar automašīnu. Connect Nav nodrošina ne tikai internetam pieslēgtas navigācijas priekšrocības, bet arī parāda elektromobiļu uzlādes vietas un vizuālu attālumu, kuru ir iespējams nobraukt ar pašreizējo automašīnas akumulatora uzlādes līmeni un degvielas daudzumu.
Connect Assist sniedz atbalstu visdažādākajās situācijās. Reģistrējoties lietotnē MyCitroën, ir iespēja attālināti programmēt automašīnas uzlādes un uzsildīšanas vai atdzesēšanas laikus pirms došanās ceļā. Lietotnē var apskatīt arī akumulatora uzlādes līmeni, degvielas līmeni un nobraukumu, kā arī uzzināt dažādus noderīgus padomus, kas ļaus maksimāli efektīvi izmantot hibrīdauto.
EAT8 ir astoņu pakāpju ātrumkārba, kas ir optimizēta tieši braukšanai ar hibrīdauto, nodrošinot īpaši gludu ātrumu pārslēgšanu un akumulatora uzlādi brīdī, kad notiek bremzēšana.
Atbilstoši mūsdienu tehnoloģiskajiem sasniegumiem, C5 Aircross Hybrid ir aprīkots 8 collu skārienekrānu, kā arī 20 jaunākās paaudzes autovadītāja atbalsta sistēmām, tai skaitā Highway Driver Assist, divu līmeņu autonomās braukšanas sistēmu un sešām jaunākās paaudzes savienojamības tehnoloģijām. Jaunais, ultra modernais apvidus auto ir aprīkots ar bezvadu viedtālruņu uzlādes tehnoloģijām un ConnectedCAM Citroën®.
Grip Control ir sitēma, kas nodrošina papildu saķeri ar ceļa virsmu papildu drošībai uz bezceļiem un grūti izbraucamiem ceļiem ar dažādiem pieejamie braukšanas režīmiem. Hill Descent Assist sistēma saglabā pazeminātu automašīnas ātrumu pat braucot lejup no ļoti stāvām nogāzēm.
Piekabes stabilitātes kontrole samazina piekabes svārstības. Piekabe stabilizējas, izmantojot ESP sistēmas sensorus. Bīstamas šūpošanās gadījumā sistēma samazina motora griezes momentu un iedarbina bremzes uz visiem četriem riteņiem, lai ātrāk samazinātu ātrumu.
Automātiskā tālo gaismu funkcija automātiski pārslēdz gaismas starp tālo un tuvo gaismu, atkarībā no satiksmes, tiklīdz tā atklāj citus transportlīdzekļus.
Šī sistēma atvieglo braukšanas uzsākšanu slīpumā, novēršot nevēlamu automašīnas kustību slīpumā brīdī, kad tiek atlaists bremžu pedālis. Sistēma nostabilizē automašīnu uz 2 sekundēm un darbojas uz nogāzēm ar slīpumu, kas pārsniedz 3%.
Joslas pamešanas brīdinājuma sistēma ir paredzēta cīņai pret miegainību pie stūres. Kamera vējstikla augšdaļā uzrauga automašīnas atrašanos joslā. Ja sistēma pamana, ka automašīna šķērso līnijas bez ieslēgta pagrieziena rādītāja, braucot ar ātrumu, kas pārsniedz 64 km/h, sistēma veic kustības korekciju un brīdinās autovadītāju.
Sistēma konstatē tajā pašā virzienā priekšā braucošu automašīnu. Tā automātiski pielāgo automašīnas ātrumu priekšā braucošās automašīnas ātrumam, lai saglabātu nemainīgu attālumu līdz pat automašīnas apturēšanai. Sistēmu var iestatīt līdz pat 30km/h.
Adaptīvā kruīza kontrole ļauj vadītājam ļaut transportlīdzeklim pielāgoties automašīnas ātrumam priekšā.
Šī sistēma brīdina autovadītājus, kad automašīnai ir risks saskarties ar priekšā esošo transportlīdzekli, pārvietojoties ar ātrumu 30 km vai ātrāk. Sistēma tiek aktivizēta tieši pirms automātiskās bremzēšanas aktivizēšanas.
Automātiskā bremzēšanas sistēma ir paredzēta, lai novērstu sadursmes lēnas braukšana apstākļos. Braucot ar ātrumu līdz 20 km/h sensors identificē sadursmes risku un nepieciešamības gadījumā automātiski aktivizē bremzes.
Vadītāja noguruma brīdinājuma sistēma paziņo vadītājam, kad ir pienācis laiks pārtraukumam, ja brauciens ilgst virs divām stundām ar ātrumu 70km/h.
Līdz ko “aklajā zonā” pietuvojas kāds transporta līdzeklis, sānu spogulī iedegas brīdinājuma signāls, kas ļauj izvairīties no nepatīkamām situācijām uz ceļa.
Atkarībā no stūres leņķa, labais vai kreisais miglas lukturis ieslēdzas, lai kopā ar galvenajiem lukturiem izgaismotu apkārti līdz pat 75 grādu leņķī. Sistēma darbojas pie ātrumiem, kas pārsniedz 40 km/h.
Sistēma atpazīst ātruma zīmes un parāda informāciju instrumentu panelī. Papildus ātruma apzīmējumiem sistēma atklāj vairākas ceļa zīmes.
Elektriskā rokas bremzēšana automātiski ieslēdzas brīdī, kad dzinējs tiek izslēgts, bet izslēdzas tad, kad automašīna uzsāk kustību. Autovadītājs var manuāli ieslēgt vai izslēgt rokas bremzi ar vadības elementu uz centrālās konsoles.
Aktīvā braukšanas joslas kontroles sistēma atpazīst ceļa marķējumus un nepārtraukti veic situācijas analīzi. Sistēma veic automašīnas kustības korekcijas, ja tā atklāj potenciālo joslu maiņu bez ieslēgta pagrieziena rādītāja.
Tā ļauj izvairīties no potenciāli riskantām situācijām, kad autovadītājām paralēli skatienam uz ceļu savu uzmanību nepieciešams vērst uz uzlādes vada un pieslēgvietas meklēšanu un telefona saslēgšanu. Ar bezvadu uzlādes tehnoloģiju viedtālruni atliek tikai novietot tam speciāli paredzētajā vietā.
Ar Keyless Entry un Start autovadītāji var atbloķēt savu automašīnu, novietojot savu roku aiz viena no durvju rokturiem, kā arī vadītājs var atvērt un aizvērt elektrisko bagāžas nodalījumu, paliekot kāju zem aizmugurējā bufera.
Automātiskā parkošanās sistēma nodrošina drošāku paralēlu autostāvvietu (ieeju un izeju) un perpendikulāru autostāvvietu (ieeju). Pēc autovadītāja pieprasījuma sistēma automātiski nosaka stāvvietu un pārvieto noparko automašīnu. Vadītājs pārvalda paātrinājumu un bremzēšanu, bet sistēma rūpējas par pārējo.
360° video atbalsts automātiski aktivizējas, kad vadītājs pāriet atpakaļgaitā un visiem maza ātruma manevriem nodrošina 360° putna lidojuma ainavu ap automašīnu. Skats automātiski pārslēdzas uz dažādiem skatījumiem saskaņā ar automašīnas manevrēšanu.
Brīdī, kad autovadītājs ieslēdz atpakaļgaitu, kamera uz automašīnas skārienekrāna parāda skatu no automašīnas aizmugures, atzīmējot ar krāsu indikatoriem attālumus līdz šķēršļiem. Attēls tiek parādīts 180° leņķī no automašīnas aizmugures.