Jaunās paaudzes Citroën Jumpy dizains ir pilveidots tā, lai būtu vēl ērtāks un vēl drošāks. Veidots uz novatoriskas moduļu platformas, tas ļauj izmantot trīs dažādus kravas nodalījuma garumus. Lielākajam modelim maksimāli lietderīgā iekraušanas virsma ir vairāk nekā 4 m, un pie augstuma 1,9 m tas ir spējīgs uzņemt 6,6 m³ preces. Jumpy ietver jaunākās paaudzes braukšanas atbalsta tehnoloģijas un dzinējus, nodrošinot neierobežotas iespējas Jums un jūsu biznesam.
Pieejams 3 izmēros: XS (4.60 m); M (4.95 m) un XL (5.30 m) ar kravnesību līdz 1415 kg, lai katrs var atrast savām vajadzībām piemērotāko. Garākais Jumpy sniedz optimālu kravas ietilpību, taču mazākais sniedz efektīvus un mierpilnus braucienus pilsētvidē.
Citroën Jumpy ir pilveidots tā, lai tas būtu vēl ērtāks, nodrošinot lielāku komfortu vadītājam un pasažieriem. Priekšējie sēdekļi ir konstruēti ergonomiski, augstā vadītāja pozīcija liek justies kā dominējošam uz ceļa. Tos ir iespējams noregulēt attiecīgi pasažiera vajadzībām, tāpēc garāki braucieni kļūst vēl patīkamāki!
Neatkarīgi no ceļa apstākļiem, Jumpy piedāvā augstākā līmeņa braukšanas komfortu, pateicoties lieliskai amortizācijai un salona stiklotajām starpsienām, kas garantē optimālu siltuma un skaņas izolāciju.
Nepieciešams parakstīt līgumu vai steidzami kaut ko pierakstīt? Priekšējais sēdeklis ir aprīkots ar īpašu paneli, kas var tikt izmantots kā mobilais darba galds!
Jumpy padomāts par ērtu un praktisku piekļuvi bagāžas nodalījumam gan pa sānu slīddurvīm, kuras iespējams atvērt brīvroku režīmā ar vienkāršu kājas kustību zem aizmugurējā bampera, gan arī pa aizmugures durvīm, kas atveras 250° leņķī.
Jumpy ir ideāli piemērots profesionāļiem, kas meklē rīku, lai atvieglotu ikdienas dzīvi. Moderns, funkcionāls un pielāgojams visām vajadzībām. Neatkarīgi no tā, vai esat tirgotājs, kurjers, būvniecības nozarē vai pakalpojumu nozarē – tas būs Jūsu labākais palīgs!
Pielāgojiet Jumpy krāsu sava uzņēmuma identitātei vai izvēlieties sev tīkamāko! Piedāvājumā astoņas virsbūvju krāsu variācijas: Polārbaltā, Kobaltzilā, Haizivs pelēkā, Tērauda, Pērļu melnā, Rubīna sarkanā, Ozolkrāsas brūnā vai maigi bēšīgā.
Jumpy piedāvā dzinējus no 95 līdz 180 ZS, kas aprīkoti ar BlueHDi tehnoloģiju. Jaunā Euro 6 BlueHDi dīzeļdzinēju paaudze piedāvā efektīvāko patēriņa un CO2 emisiju līmeni segmentā un minimālās ekspluatācijas izmaksas. BlueHDi dzinējs ir atzīts par tīrāko dīzeļdzinēju tirgū.
Izcili degvielas patēriņa rādītāji ir sasniegti ar labu aerodinamiku un svara ietaupījumu. Jaunais Jumpy salīdzinājumā ar sava segmenta konkurentiem sver par 100-300 kg mazāk, kas ir iemesls, kāpēc Jumpy ir ekonomiskākais transportlīdzeklis savā segmentā.
Jumpy ir aprīkots ar 7 collu skārienekrānu, navigācijas sistēmu un aizmugurējo atpakaļskata kameru. Vadītāja uzmanībai ar head-up-display palīdzību uz vējstikla attēlo nepieciešamo informāciju par braukšanas ātrumu un navigācijas norādījumus. Kravas izkraušanu ikdienā atvieglo brīvroku režīma vadāmās sānu slīddurvis, kuras iespējams atvērt gan no iekšpuses, gan no ārpuses.
Grip Control ir sitēma, kas nodrošina papildu saķeri ar ceļa virsmu papildu drošībai uz bezceļiem un grūti izbraucamiem ceļiem ar dažādiem pieejamie braukšanas režīmiem. Hill Descent Assist sistēma saglabā pazeminātu automašīnas ātrumu pat braucot lejup no ļoti stāvām nogāzēm.
Piekabes stabilitātes kontrole samazina piekabes svārstības. Piekabe stabilizējas, izmantojot ESP sistēmas sensorus. Bīstamas šūpošanās gadījumā sistēma samazina motora griezes momentu un iedarbina bremzes uz visiem četriem riteņiem, lai ātrāk samazinātu ātrumu.
Šī funkcija automātiski pārslēdz gaismas starp tālo un tuvo gaismu, atkarībā no satiksmes, tiklīdz tā atklāj citus transportlīdzekļus.
Šī sistēma atvieglo braukšanas uzsākšanu slīpumā, novēršot nevēlamu automašīnas kustību slīpumā brīdī, kad tiek atlaists bremžu pedālis. Sistēma nostabilizē automašīnu uz 2 sekundēm un darbojas uz nogāzēm ar slīpumu, kas pārsniedz 3%.
Šī sistēma brīdina autovadītājus, kad automašīnai ir risks saskarties ar priekšā esošo transportlīdzekli, pārvietojoties ar ātrumu 30 km vai ātrāk. Sistēma tiek aktivizēta tieši pirms automātiskās bremzēšanas aktivizēšanas.
Vadītāja noguruma brīdinājuma sistēma paziņo vadītājam, kad ir pienācis laiks pārtraukumam, ja brauciens ilgst virs divām stundām ar ātrumu 70km/h.
Automātiskā bremzēšanas sistēma ir paredzēta, lai novērstu sadursmes lēnas braukšana apstākļos. Braucot ar ātrumu līdz 20 km/h sensors identificē sadursmes risku un nepieciešamības gadījumā automātiski aktivizē bremzes.
Atkarībā no stūres leņķa, labais vai kreisais miglas lukturis ieslēdzas, lai kopā ar galvenajiem lukturiem izgaismotu apkārti līdz pat 75° leņķī. Sistēma darbojas pie ātrumiem, kas pārsniedz 40 km/h.
Sistēma atpazīst ātruma zīmes un parāda informāciju instrumentu panelī. Papildus ātruma apzīmējumiem šī sistēma atklāj vairākas citas ceļa zīmes (apstāšanās zīmes, vienvirziena zīmes, apdzīšanas zīmes).
Šī sistēma atpazīst ceļa marķējumus un nepārtraukti veic situācijas analīzi. Sistēma veic automašīnas kustības korekcijas, ja tā atklāj potenciālo joslu maiņu bez ieslēgta pagrieziena rādītāja.
Ar Keyless Entry un Start autovadītāji var atbloķēt savu automašīnu, novietojot savu roku aiz viena no durvju rokturiem, kā arī vadītājs var atvērt un aizvērt elektrisko bagāžas nodalījumu, paliekot kāju zem aizmugurējā bufera.
Brīdī, kad autovadītājs ieslēdz atpakaļgaitu, kamera uz automašīnas skārienekrāna parāda skatu no automašīnas aizmugures, atzīmējot ar krāsu indikatoriem attālumus līdz šķēršļiem. Attēls tiek parādīts 180° leņķī no automašīnas aizmugures.
Adaptīvā kruīza kontrole ļauj vadītājam ļaut transportlīdzeklim pielāgoties automašīnas ātrumam priekšā.
Motors | |||||
Veids | BlueHDi 95 | BlueHDi 115 | BlueHDi 120 | BlueHDi 150 | BlueHDi 180 AT |
Cilindru skaits | R4 | ||||
Darba tilpums, cm³ | 1560 | 1997 | |||
Maksimālā jauda, kW/ZS/apgr/min | 70/95/3750 | 85/115/3500 | 90/122/3750 | 110/150/4000 | 130/177/3750 |
Maksimālais griezes moments, Nm/rev/min | 210/1750 | 300/1750 | 340/2000 | 370/2000 | 400/2000 |
Transmisija | M | A | |||
Dzenošā ass | Priekša | ||||
Šasijas tips | |||||
Durvju skaits | 4 | ||||
Sēdvietu skaits | 1+2 | ||||
Kategorija | N1 | ||||
Veida apakšgrupa | 4.6 m3 | 5,3 m3 | |||
Izmēri | |||||
Garums, mm | 4609 | 4959 | |||
Platums, mm | 1920 | ||||
Augstums, mm | 1910 | 1910-1940 | 1940 | 1910 | |
Garenbāze, mm | 2925 | 3275 | |||
Min.apgriešanās rādiuss, m | 12,4 | ||||
Kravas telpas /bagāžnieka tilpums (garums / platums / augstums / tilpums | 2162/1628/1397/4,6 | 2512/1628/1397/5,3 | |||
Masas | |||||
Nokomplektētas automašīnas pašmasa, kg | 1585-1810 | 1608-1726 | 1688-1808 | 1690-1810 | 1732-1852 |
Pilna masa, kg | 2610 | 2660 | 3100 | 2730 | 2760 |
Piekabes maksimāli pieļaujamais svars ar / bez bremzēm, kg | 1800/750 | 2500/750 | 2000/750 | ||
Nokomplektētas automašīnas kravnesība, kg | 910-1025 | 934-1052 | 1292-1412 | 920-1040 | 908-1028 |
Degvielas tvertnes tilpums | 70 | ||||
Ekspluatācijas raksturlielumi | |||||
Maksimālais ātrums, km/h | 145 | 160 | 170 | ||
Ieskrējiens 0-100 km/h | 15,5 | 12,9 | 13,3 | 11,0 | 10,0 |
Ieskrējiens 0-400 m | 19,6 | 18,9 | 18,8 | 17,7 | 17,3 |
Degvielas patēriņš | |||||
Degvielas veids | D | ||||
Ārpus pilsētas, l/100 km | 5,2 | 5,0 | 4,9 | 5,4 | |
Pilsētā, l/100km | 6,0 | 5,6 | 5,9 | 6,1 | |
Vidēais degvielas patēriņš, l/100km | 5,5 | 5,2 | 5,3 | 5,7 | |
Kombinēta CO2 emisija, g/km | 144 | 137 | 139 | 151 | |
Riepas un riteņi | |||||
Riepas izmēri | 215/65R16C |
Motors | |||||
Veids | BlueHDi 95 | BlueHDi 115 | BlueHDi 120 | BlueHDi 150 | BlueHDi 180 AT |
Cilindru skaits | R4 | ||||
Darba tilpums, cm³ | 1560 | 1997 | |||
Maksimālā jauda, kW/ZS/apgr/min | 70/95/3750 | 85/115/3500 | 90/122/3750 | 110/150/4000 | 130/177/3750 |
Maksimālais griezes moments, Nm/rev/min | 210/1750 | 300/1750 | 340/2000 | 370/2000 | 400/2000 |
Transmisija | M | A | |||
Dzenošā ass | Priekša | ||||
Šasijas tips | |||||
Durvju skaits | 4 | ||||
Sēdvietu skaits | 1+2 | ||||
Kategorija | N1 | ||||
Veida apakšgrupa | 4.6 m3 | 5,3 m3 | |||
Izmēri | |||||
Garums, mm | 4609 | 4959 | |||
Platums, mm | 1920 | ||||
Augstums, mm | 1910 | 1910-1940 | 1940 | 1910 | |
Garenbāze, mm | 2925 | 3275 | |||
Min.apgriešanās rādiuss, m | 12,4 | ||||
Kravas telpas /bagāžnieka tilpums (garums / platums / augstums / tilpums | 2162/1628/1397/4,6 | 2512/1628/1397/5,3 | |||
Masas | |||||
Nokomplektētas automašīnas pašmasa, kg | 1585-1810 | 1608-1726 | 1688-1808 | 1690-1810 | 1732-1852 |
Pilna masa, kg | 2610 | 2660 | 3100 | 2730 | 2760 |
Piekabes maksimāli pieļaujamais svars ar / bez bremzēm, kg | 1800/750 | 2500/750 | 2000/750 | ||
Nokomplektētas automašīnas kravnesība, kg | 910-1025 | 934-1052 | 1292-1412 | 920-1040 | 908-1028 |
Degvielas tvertnes tilpums | 70 | ||||
Ekspluatācijas raksturlielumi | |||||
Maksimālais ātrums, km/h | 145 | 160 | 170 | ||
Ieskrējiens 0-100 km/h | 15,5 | 12,9 | 13,3 | 11,0 | 10,0 |
Ieskrējiens 0-400 m | 19,6 | 18,9 | 18,8 | 17,7 | 17,3 |
Degvielas patēriņš | |||||
Degvielas veids | D | ||||
Ārpus pilsētas, l/100 km | 5,2 | 5,0 | 4,9 | 5,4 | |
Pilsētā, l/100km | 6,0 | 5,6 | 5,9 | 6,1 | |
Vidēais degvielas patēriņš, l/100km | 5,5 | 5,2 | 5,3 | 5,7 | |
Kombinēta CO2 emisija, g/km | 144 | 137 | 139 | 151 | |
Riepas un riteņi | |||||
Riepas izmēri | 215/65R16C |
Piedāvā Citroën automašīnu pārbūvi sadarbībā ar Latvijā vadošajiem pārbūves uzņēmumiem, kā arī ar Eiropas autopārbūves līderi GRUAU, kuru Baltijas valstīs pārstāv SIA Karlo Conversion. GRUAU ir dibināts pirms 130 gadiem Francijā un ir viennozīmīgs pārbūves līderis Eiropas tirgū, tāpat viens no top ražotājiem globālajā tirgū, ar 21 ražotni dažādās Eiropas valstīs.
Pārbūves risinājumi aptver sekojošas biznesa vajadzības:
GRUAU ir izveidota spēcīga partnerība ar visiem automobiļu ražotājiem transportlīdzekļu pārbūves veikšanai, tādējādi GRUAU spēj pārveidot jebkuras šasijas automašīnu par jūsu biznesa vajadzībām pārbūvētu transportlīdzekli, aprīkojot to ar vismodernākajām iekārtām un pielāgojot gala lietotāja individuālajām prasībām.
Būtiska GRUAU priekšrocība ir spēja reglamentētās prasības saskaņot ar pastāvīgu nepieciešamību uzlabot iekārtas. Visas GRUAU pārveidotās a/m ir sertificētas no Eiropas automobiļu ražotāju puses un ir izstrādātas saskaņā ar obligātajiem standartiem, t.sk., saskaņā ar EN 1789, ieskaitot 10g avārijas testus, ko sertificējusi UTAC. Avārijas testi apliecina pārbūvēto a/m pasažieru drošību, t.i., ka veiktās pārbūves un iebūvētās iekārtas avārijas laikā nerada papildus risku a/m vadītājam un pasažieriem.
Viens no GRUAU būtiskiem inovatīviem risinājumiem ir interjera apdares materiāls, kas tiek izmantots a/m ar dzesēšanas vai saldēšanas kameru un ātrās reaģēšanas a/m u.c. Minētais apdares materiāls tiek izgatavots no poliestera un tiek izliets pēc a/m virsbūves interjera formas, tādējādi saglabājot telpas tilpumu, dod iespēju tajā optimāli integrēt visas nepieciešamās iekārtas un ir bez atvērtām salaiduma vietām, tādējādi atbilst visaugstākajām sanitārajām prasībām. Apdares materiāli ir noturīgi pret skrāpējumiem, tādējādi arī pēc 10 gadu intensīvas lietošanas, a/m interjers būs kā tikko uzstādīts.
Par CITROËN a/m pārbūvi interesējies pie mūsu tirdzniecības konsultantiem:
Par citu autozīmolu a/m pārbūvi informācija pie GRUAU oficiālā pārstāvja Baltijas valstīs SIA Karlo Conversion tel. +37129565464
Izvēlies sev piemērātāko automašīnu no noliktavā pieejamā klāsta.
Apskatīt noliktavas piedāvājumu šeit!