processing...

Karlo Motors autoserviss ir kļuvis par Bosch Car Service partneri

SIA Karlo Conversion piederošais autoserviss Karlo Motors Mežciemā ir kļuvis par Bosch Car service partneri.

Kā Bosch Car Service partneris Karlo Motors obligātās garantijas apkopes turpmāk varēs nodrošināt jebkuras markas auto, rūpnīcas garantija tiks saglabāta. Mežciema apkārtnē dzīvojošie un strādājošie auto īpašnieki savu auto uz rūpnīcas noteiktajām garantijas apkopēm var vest arī uz Karlo Motors.

Bosch ir nozares līderis autobūvei nepieciešamo sistēmu un aprīkojuma ražošanā un piegādē, kas ir izveidojis, uztur un attīsta pasaulē un Baltijā lielāko neatkarīgo autoservisu konceptu Bosch Car Service, ar 100 gadus ilgu pieredzi autoremonta nozarē.

Automobiļu rūpniecība mainās ātrāk nekā jebkad agrāk. Sadarbība ar Bosch, kas ir viens no nozīmīgākajiem pārmaiņu radītājiem šajā nozarē, paredz: 

  • Karlo Motors servisa darbiniekiem Bosch Car Service regulāras apmācības un zināšanu papildināšanu par jaunākajām tendencēm nozarē un jaunāko tehnoloģiju efektīvāku pielietošanu;
  • autoservisa darba organizāciju pielīdzināmu autoražotāju noteiktajām procedūrām un procesiem;
  • Bosch kvalitātes automašīnu rezerves daļas par saprotamu cenu;
  • remonta izmaksas atbilstoši veikto remonta darbu sarežģītībai un nepieciešamajām prasmēm;
  • visu veidu remonta un apkopes darbus, aprīkojuma un papildaprīkojuma uzstādīšanu vienuviet. 

Karlo Motors kā Bosch Car Service partneris saviem klientiem nodrošina jebkuras markas auto remonta un apkopju veikšanu atbilstoši auto ražotāju noteiktajām instrukcijām, izmantojot Bosch diagnostikas iekārtas un tehnisko dokumentāciju. 

Eiropas Komisijas regula par automašīnas garantijas saglabāšanu (EK regula 461/2010) nosaka, ka automašīnas garantijas laikā ražotāja noteiktās obligātās apkopes var tikt veiktas jebkurā neatkarīgā autoservisā, kas nozīmē lielāku izvēles brīvību auto īpašniekiem, jo auto var vest uz sev visērtāko un tīkamāko servisu bez bažām par savas automašīnas likteni! Lai saglabātos rūpnīcas garantija, servisam, kas veic apkopi, ir jāievēro ražotāja prasības par apkopēs lietojamajiem materiāliem un rezerves daļām, kā arī regulāro pārbaužu objektiem, periodiskumu un apjomu. 


/