"Tas ir krietni vien svarīgāks, un tieši tādēļ mums vajag industrijai piesaistīt vairāk sieviešu. Būsim godīgi, mēs ļoti daudz laika pavadām mašīnās. Tad kādēļ gan lai lēmumu pieņemšanā nepiedalītos arī sievietes?"
"Tas ir krietni vien svarīgāks, un tieši tādēļ mums vajag industrijai piesaistīt vairāk sieviešu. Būsim godīgi, mēs ļoti daudz laika pavadām mašīnās. Tad kādēļ gan lai lēmumu pieņemšanā nepiedalītos arī sievietes?"
Tāpat Džeksone norāda, ka Citroen rīko speciālus forumus, kuros sievietes, kas veido 50% no atsevišķu modeļu pircējiem, tiek aicinātas novērtēt dažādus jaunākos dizainus. Citroen vadītāja arīdzan norāda, ka sieviešu ienākšana auto industrijā notiek, taču process ir lēns. Ar kaut ko gan ir jāsāk, tādēļ dzimumu sadalījums Citroen stendā Parīzes motoršovā ir 50% pret 50%, bet ilgākā perspektīvā Džeksone plāno strādāt arī ar darbiniekiem zīmola dīleru salonos, proti, lai sieviešu - pārdevēju kļūtu aizvien vairāk.